لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید مجوز احداث مراکز پزشکی هسته ای (شناسه خدمت: 13031634125)

سوال 1) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام شده و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ 2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir، قسمت ضوابط و دستورالعمل ها، نسبت به مطالعه ضابطه مرتبط با فعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3) آیا دستگاه سنجش تراکم استخوان می تواند در مرکز یا بخش پزشکی هسته ای نصب و استفاده شود؟
پاسخ 3) بله - به شرط اینکه در منطقه تحت نظارت باشد.
سوال 4) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 4) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد
سوال 5) آیا به منظور اخذ مجوز، نیاز به مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک و اخذ فیزیکی مجوز می باشد؟
پاسخ 5) خیر. تمامی درخواست ها از طریق سامانه سیناپ به واحد قانونی ارسال می گردد و مجوز الکترونیکی صادر شده از طریق سامانه مذکور قابل دسترس خواهد بود.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

سه‌شنبه 1 خرداد 1403 16:43:32
login