لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید مجوز بهره برداری پرتونگاری صنعتی با استفاده از منابع پرتو قابل حمل (شناسه خدمت: 13031634108)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد.
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به قعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 3 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد
سوال 4 ) آیا بکارگیری ملک مسکونی به عنوان محل نگهداری میسر است؟
پاسخ 4 ) خیر. محل نگهداری باید دارای کاربری غیرمسکونی بوده و به صورت شش دانگ در ملکیت و یا اجاره (اجاره نامه رسمی) شرکت متقاضی باشد.
سوال 5 ) آیا جهت اخذ مجوز، معرفی دو فرد مجزا جهت تصدی مسئولیت های شخص مسئول و مسئول فیزیک بهداشت الزامی است؟
 پاسخ 5) خیر مادامی که مرکز دارای یک منبع پرتو باشد لزومی به این امر نیست.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

سه‌شنبه 1 خرداد 1403 19:49:43
login