لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید پروانه اشتغال خدمات منابع پرتو با کاربرد غیرپزشکی (شناسه خدمت: 13031634120)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ پروانه چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ پروانه، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 2 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد
سوال 3 ) چه مراکزی مجاز به دریافت خدمات منابع پرتو می باشند؟
پاسخ 3 ) ارائه خدمات پرتوی صرفا جهت مراکز دارای مجوز/ پروانه اشتغال فعالیت پرتوی و یا صلاحیت دراختیارگیری منابع پرتو فعالیت مربوطه امکان پذیر می باشد.
سوال 4 ) آیا جهت ارائه خدمات درخصوص چشمه های پرتوزا، نیاز به معرفی محل ارائه خدمات مختص مرکز می باشد.
پاسخ 4 ) بله
سوال 5 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز/ پروانه چیست؟
پاسخ  5) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به قعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

سه‌شنبه 1 خرداد 1403 17:43:30
login