لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید پروانه اشتغال تهیه و تولید رادیوکیت (شناسه خدمت: 13031634127)

سوال 1) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام شده و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ 2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرسwww.nrpd.ir، قسمت ضوابط و دستورالعمل ها، نسبت به مطالعه ضابطه مرتبط با فعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3) نحوه دراختیارگیری منابع پرتو به چه صورت است؟
پاسخ 3) جهت دراختیارگیری منابع پرتو، ضروری است نسبت به اخذ مجوزهای قانونی از این اداره کل اقدام گردد. تامین منبع پرتو از شرکت های داخل کشور با ارائه پروانه اشتغال معتبر و مرتبط با فعالیت پرتوی آن مرکز امکان پذیر می باشد. همچنین به منظور تامین منبع پرتو از شرکت های خارج از کشور، ضروری است نسبت به اخذ پروانه اشتغال واردات یا مجوز ورود و ترخیص موردی اقدام لازم به عمل آید
سوال 4) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 4) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد
سوال 5) آیا به منظور اخذ مجوز، نیاز به مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک و اخذ فیزیکی مجوز می باشد؟
پاسخ 5) خیر. تمامی درخواست ها از طریق سامانه سیناپ به واحد قانونی ارسال می گردد و مجوز الکترونیکی صادر شده از طریق سامانه مذکور قابل دسترس خواهد بود.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

سه‌شنبه 1 خرداد 1403 19:49:43
login