لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید موافقت اولیه تاسیسات پرتوی پرتودهی گاما، الکترون (شناسه خدمت: 13031634111)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ موافقت اولیه چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ موافقت اولیه، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ موافقت اولیه چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به فعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) مدت زمان اعتبار موافقت اولیه چقدر است؟
پاسخ 3 ) مدت اعتبار موافقت اولیه یک سال است، و حداکثر یک بار و به مدت شش ماه قابل تمدید است.
سوال 4 ) مدت زمان اعتبار موافقت اولیه چقدر است؟
پاسخ 4 ) مدت اعتبار موافقت اولیه یک سال و تا زمان اخذ مجوز انتخاب ساختگاه است، و حداکثر یک بار و به مدت شش ماه قابل تمدید است.
سوال 5 ) آیا اخذ موافقت اولیه مستلزم پرداخت هزینه است؟
پاسخ 5) بله، متقاضی باید مطابق ضابطه مربوطه نسبت به پرداخت هزینه کارشناسی اقدام نماید

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

سه‌شنبه 1 خرداد 1403 13:51:58
login