لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید مجوز راه اندازی مراکز کار با پرتو و تاسیسات پرتوی رادیو ایزوتوپ (شناسه خدمت: 13031634104)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد.
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به فعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) آیا در زمان اخذ مجوز راه اندازی معرفی پرتوکاران لزامی می باشد؟
پاسخ 3 ) بله، معرفی پرتوکاران واجد صلاحیت الزامی می باشد.
سوال 4 ) مدت زمان اعتبار مجوز راه اندازی چقدر است؟
پاسخ 4 ) مدت اعتبار مجوز راه‌اندازي تا زمان اخذ پروانه اشتغال تهیه و تولید ‌رادیوایزوتوپ و حداکثر یک سال است. مجوز راه¬اندازي به تشخیص واحد قانونی می¬تواند تا اثبات رعایت کلیه الزامات و ارائه نتایج آزمون‌ها و تطابق با استانداردهای مرتبط، چندین نوبت تمدید شود.
سوال 5 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 5 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

سه‌شنبه 1 خرداد 1403 18:53:42
login