1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

آخرین اخبار صنعت هسته‌ایآخرین اخبار صنعت هسته‌ای

.

معاون رییس‌جمهور عنوان کرد:

نمایان شدن ماهیت واقعی جریان استکباری و رژیم صهیونیستی برای جهانیان/ روز جهانی قدس متفاوتی در اقصی نقاط دنیا شاهد بودیم

1403/1/1714:03
تعداد بازدید: 271 بار

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز شاهد برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و سایر نقاط جهان به شکلی متفاوت هستیم زیرا ماهیت جریان استکباری و رژیم صهیونیستی برای جهانیان به خوبی نمایان شده است.

به گزارش مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ محمد اسلامی در جریان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین بدرقه و تشییع شهدای حمله تروریستی دمشق گفت: امام خمینی (ره) فرمودند روز قدس، روز حیات دوباره اسلام است و امروز این عبارت معنای دقیق‌تری را برای مردم جهان معرفی کرد.

وی افزود: امروز شاهد برپایی راهپیمایی روز قدس متفاوتی در ایران و سایر نقاط جهان هستیم زیرا ماهیت جریان استکباری و رژیم صهیونیستی برای جهانیان به خوبی نمایان شده است.

اسلامی تصریح کرد: امروز همه مردم جهان متوجه شده‌اند که استانداردهای دوگانه و فریبکاری‌هایی که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دارند و صحبت‌هایی که از حقوق بشر و آزادی می‌کنند، فاقد هرگونه اعتبار بوده و ماهیت فعالیت آن‌ها برای مردم جهان نمایان شده است.  
 

معاون رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه در جنایات اخیر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، چهره حقیقی آن‌ها به نمایش گذاشته شد، گفت: آن‌ها وحشیگری را به اوج رسانده‌اند و به هیچ قاعده و ضابطه‌ای پایبند نیستند که این مساله ماهیت استکبار و رژیم صهیونیستی است؛ یکی از اهداف انقلاب اسلامی رسوایی ماهیت آنان بود که تاکنون در این زمینه موفق بوده‌ایم.

اسلامی ادامه داد: امسال، راهپیمایی روز قدس در دنیا متفاوت‌‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد زیرا قبلا اگر این روز توسط مسلمانان گرامی داشته می‌شد، اکنون شاهدیم که در همه کشورها این روز و مظلومیت مردم فلسطین گرامی داشته می‌شود؛ حتی شاهد هستیم که در کشورهای حامی اسرائیل نیز علیه این رژیم تظاهرات برپا می‌کنند.

وی تاکید کرد: این مساله را باید نمادی از گوهر دین ما و بیان حق و حقیقتی دانست که در دین اسلام نهفته است و مردم با روحیه ظلم‌ستیزی این روز را در شرایط مختلف گرامی می‌دارند. 

رییس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: نگاه اصلی که امروز در دنیا وجود دارد این است که حکومت‌های ظالمی که فقط برای غارتگری و پیشبرد اهداف خود از ظرفیت‌های برخی از سازمان بین‌المللی استفاده می‌کنند، نشان دادند که به هیچ چیزی پایبند نیستند و در مقابل هیچ کدام از این سازمان‌ها نیز کارکرد ندارند.

وی افزود: به عبارت دیگر در شرایط کنونی اگر قدرت نداشته باشید و با تمام قوا  برای منافع و امنیت ملی تلاش نکنید، طرف مقابل به هیچ حدودی بسنده نمی‌کند و تجاوزگری آنان بی‌حد و حصر خواهد بود.

اسلامی با اشاره به اینکه مردم کشور امروز یاد و خاطره شهدای هسته‌ای، شهدای مقاومت، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب اسلامی و نیز شهدای حادثه تروریستی در دمشق را گرامی می‌دارند، گفت: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که با از میان برداشتن اشخاص می‌تواند کار خود را پیش ببرد در صورتی‌که هر روز بیش از پیش در باتلاق فرو می‌رود و هرگز به نتیجه نخواهد رسید .

پیشرفت صنعت هسته‌ای ایران در مسیر خدمت به مردم با همه مانع تراشی‌های استکبار
معاون رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: علم و فناوری موتور پیشران توسعه است و به همین دلیل استکبار جهانی با توسعه و پیشرفت ملت‌ها مخالف است و این موارد مهم را در انحصار خود قرار داده‌اند.
 

وی تاکید کرد: در همین زمینه هر روز برای نابودی صنعت هسته‌ای ایران بیانیه می‌دهند و به شکل پیوسته به دنبال این مساله هستند در حالی‌که این صنعت از آن مردم بوده و در خدمت آنان است.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران ادامه داد:صنعت هسته‌ای به عنوان پیشران توسعه علمی کشور دارای دستاوردهای بسیار خوبی بوده و در زندگی مردم تاثیرگذار شده است. جریان استکبار جهانی با سیاه‌نمایی و روایتگری‌های نادرست به دنبال ممانعت از پیشرفت ایران در این عرصه است.  

وی تاکید کرد: با وجود همه مانع‌تراشی‌ها علیه فناوری هسته‌ای ایران، استکبار جهانی به جایی نرسیده و ما همچنان در حال طی کردن مسیر پیشرفت هستیم.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
login