1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

آخرین اخبار صنعت هسته‌ایآخرین اخبار صنعت هسته‌ای

.

به مناسبت سالروز ملی فناوری هسته‌ای انجام شد؛

پاسخگویی بی‌واسطه رییس سازمان انرژی اتمی به درخواست‌های مردمی

1403/1/2112:24
تعداد بازدید: 647 بار

معاون رییس جهمور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت 20 فروردین «روز ملی فناوری هسته‌ای» برای چهارمین‌‌بار در دولت سیزدهم و با هدف پاسخگویی مستقیم به پرسش‌های هموطنان در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت.

به گزارش مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ محمد اسلامی، معاون رییس جهمور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسوولان با مردم صبح روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سوالات و درخواست‌های هموطنان پاسخ داد.

رییس سازمان انرژی اتمی در این رویداد به مواردی از جمله موضوع جذب نخبگان، بررسی مسایل حقوقی و مشکلات هموطنان اشاره و بر بررسی پیشنهادات ارایه شده در حوزه فناوری‌های نوین تاکید کرد.
 

محمد اسلامی در این نشست همچنین به سوالات مطرح شده درباره ایمنی مراکز هسته‌ای و پرتوی در سطح کشور، پاسخ داد.

وی در پاسخ به تماس یکی از دانشجویان مقطع دکتری که دغدغه‌هایی برای اشتغال جوانان متخصص در حوزه فناوری هسته‌ای داشت، گفت: سال گذشته و با معرفی بنیاد ملی نخبگان، بسیاری از دانشجویان نخبه جذب این سازمان شدند. امسال  نیز برای بورسیه 600 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

اسلامی خاطرنشان کرد: جذب نخبگان از اولویت‌های سازمان انرژی اتمی ایران محسوب می‌شود.

تلاش‌های سازمان انرژی اتمی شایسته تقدیر است
رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست با بیان اینکه به مناسب روز ملی فناوری هسته‌ای در خدمت محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران هستیم، اظهار کرد: تلاش‌های سازمان انرژی اتمی در استیفای حق ملت ایران در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، شایسته تقدیر است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «توانمند شدن کشور و پیشرفت‌های فناوری هسته‌ای برای کشور ما آبرو بخش است»، تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری نشانگر اهمیت سازمان انرژی اتمی ایران است و الحمدالله حضور مهندس اسلامی در مدت مسوولیت خود موجبات دفاع از حق مسلم مردم کشور ما در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را فراهم کرده است که این موضوع خداقوت دارد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
login