.

اخبار

انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب توسط کانون بازنشستگان صنعت هسته‌ای

1402/9/14 سه‌شنبه

یکی از اقدامات خدمت رسانی کانون در زمینه درمانی و پزشکی که با پیگری و تلاش روسای  کانونهای بازنشستگی استان تهران انجام گردید. انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب میباشد که در زمینه چشم پزشکی، بیمارستان دارای بهترین امکانات و تجهیزات و ظرفیت درمانی  مربوطه را در سطح خاورمیانه را دارد.

.
بازنشستگان محترم صنعت هسته ای



یکی از اقدامات خدمت‌رسانی کانون در زمینه درمانی و پزشکی که با پیگری و تلاش روسای  کانون‌های بازنشستگی استان تهران انجام گردید، انعقاد تفاهم با بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب میباشد که در زمینه چشم پزشکی، بیمارستان دارای بهترین امکانات و تجهیزات و ظرفیت درمانی مربوطه در سطح خاورمیانه است.
  • بازنشستگان محترم عضو کانون و خانواده ایشان که تحت پوشش بیمه‌ای پایه و مکمل هستند می‌توانند از خدمات چشم پزشکی این بیمارستان با معرفی‌نامه از سوی کانون بازنشستگان برخوردار گردند.
  • تفاهم‌نامه و لیست طرف قرارداد بیمه با بیمارستان آفتاب و خدمات مشمول تخفیف برای بازنشستگان جهت اطلاع به پیوست است.
  • بعنوان مثال چنانچه فرد بازنشسته و خانواده ایشان از خدمات عمل کاتاراک (آب مروارید) یک چشم استفاده کنند با داشتن بیمه‌های پایه و تکمیلی فقط مبلغ 500 تا 600 هزار تومان برایشان شارژ می‌شود.(در سالجاری)
  • استفاده از خدمات چشم پزشکی آفتاب با معرفی‌نامه از سوی کانون انجام می‌پذیرد.
  • کانون جهت رفاه بازنشستگان محترم جهت معاینه چشم در بیمارستان آفتاب هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد. لذا بازنشستگانی که تمایل به استفاده از معاینه چشم اولیه در بیمارستان دارند، می‌توانند تا یک هفته آینده 20 آذر ماه سالجاری نسبت به ثبت نام حضوری یا تماس تلفنی با کانون اقدام فرمایند. کانون جهت رفاه بازنشستگان محترم پس از به حد نصاب رسیدن متقاضیان، امکانات تردد از محل کانون به بیمارستان و بازگشت آنان و همچنین با الویت انجام پذیرش را فراهم خواهد نمود.     

     سلامت و تندرست باشید.

                                                                             کانون بازنشستگان صنعت هسته ای 
فایل ها :بيمه هاي طرف قرارداد با بيمارستان.jpg477.562 KBتفاهم نامه بيمارستان آفتاب.pdf2.21 MB
login