1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

هسته‌ای/علمی/پژوهشیهسته‌ای/علمی/پژوهشی

.

فلوشیپ تخصصی کشاورزی هسته‌‏ای برگزار می‌شود

1400/8/2408:47
تعداد بازدید: 365 بار

فلوشیپ تخصصی «کشاورزی هسته‏‌ای» به همت پژوهشکده کشاورزی هسته‌ای از نیمه آذرماه تا اواخر دی‌ماه سال جاری در سازمان انرژی اتمی ایران برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی  پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، این دوره آموزشی از 15 آذر تا 28 دی‌ماه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
از محورهای این دوره می‌توان به «فناوری هسته‏‌ای در تثبیت زیستی نیتروژن»، «فناوری هسته‌‏ای در مدیریت آب کشاورزی»، «فناوری هسته‌‏ای در حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه»، «فناوری هسته‌‏ای در مطالعات رسوب و فرسایش خاک»، «پرتو‌های یونیزان، رادیو بیولوژی، تعیین دز مناسب و پروتکل تعیین حساسیت به پرتو»، «جهش و انواع آن، تظاهر جهش ژنی در سطح صفت»، «تغییرات سیتولوژیکی، نرعقیمی و شیمر»، «القاء جهش در گیاهان با تکثیر جنسی، مدیریت نسل‌های موتانت»، «فنومیکس و روش‌های گزینش برای تنش‌های محیطی»، «روش‌های شناسایی موتانت‌ها، بررسی اثرات سیتولوژیکی و روش‌های آماری ارزیابی جوامع موتانت»، «القاء جهش در گیاهان با تکثیر غیرجنسی، القاء جهش در شرایط In-Vitro»، «کاربرد فناوری هسته‌‏ای در کنترل، پیشگیری و تشخیص بیماری‏های»، «دام، طیور و آبزیان»، «کاربرد فناوری هسته‌‏ای در تکثیر و پرورش آبزیان و شیلات» و «کاربرد فناوری هسته‌‏ای در علوم دامی» اشاره کرد.
هزینه شرکت در این دوره برای داوطلبان آزاد مبلغ 20.000.000 ریال است که برای دانشجویان و همکاران 25 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
اساتید و دانشجویان دانشگاه‏ها و مراکز پژوهشی  و همکاران سازمان تا 14 آذرماه می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس اینترنتی lms.nstri.ir مراجعه کرده و درصورت نیاز با ایمیل nuc.agri@aeoi.org.ir در ارتباط باشند.

منبع خبر: دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :