1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

هسته‌ای/علمی/پژوهشیهسته‌ای/علمی/پژوهشی

.

فلوشیپ تخصصی راکتور و ایمنی هسته‌ای برگزار می‌شود

1400/8/2713:00
تعداد بازدید: 772 بار

فلوشیپ تخصصی راکتور و ایمنی هسته‌ای به همت پژوهشکده رآکتور و ایمنی هسته‌ای از 5 دی‌ تا 25 بهمن‌ماه سال جاری در پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران برگزار می‌شود.

این دوره روزهای یکشنبه و دوشنبه به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و هزینه شرکت در آن برای داوطلبان آزاد مبلغ 20.000.000 ریال و برای دانشجویان و همکاران مبلغ 16.000.000 ریال است.
عناوین سرفصل‌های این فلوشیپ شامل «آشنایی با فیزیک و ترموهیدرولیک راکتورهای هسته‌ای و کدهای پرکاربرد در این زمینه»، «آشنایی با مدیریت سوخت هسته‌ای»، «طراحی، ساخت و آزمون‌های سوخت هسته‌ای»، «آشنایی با سامانه‌های ابزار دقیق راکتورهای هسته‌ای»،«آشنایی با فناوری راکتورهای هسته‌ای مدرن»، «معرفی راکتور تحقیقاتی تهران، کاربردهای آن و انجام آزمایش‌های فیزیک راکتور هسته‌ای»، «آشنایی با ایمنی و نظام ایمنی هسته‌ای، چشمه‌های تابش و حفاظت پرتوی در راکتورهای هسته‌ای» و «آشنایی با راکتورهای هسته‌ای کشور (راکتورهای تهران، اصفهان، اراک و بوشهر) است.
متقاضیان از 1 تا 30 آذرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به آدرس اینترنتی lms.nstri.ir مراجعه و ثبت‌نام کرده و پس از دریافت تأییدیه کارشناس آموزش، هزینه ثبت‌نام را واریز کنند. همچنین درصورت نیاز می‌توانند با پست الکترونیکی nstri.reactor@aeoi.org.ir در ارتباط باشند.

منبع خبر: دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :