1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

هسته‌ای/علمی/پژوهشیهسته‌ای/علمی/پژوهشی

.

برگزاری نخستین همایش ملی طرح‌های کاربردی حوزه گداخت هسته‌ای

1401/8/913:45
تعداد بازدید: 1181 بار

شرکت فناوری‌های پیشرفته ایران و پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همایش طرح‌های کاربردی حوزه گداخت هسته‌ای و فناوری‌های مرتبط با آن را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ نخستین همایش ملی طرح‌های کاربردی حوزه گداخت هسته‌ای به زودی برگزار می‌شود؛ دکتر امیرحسین فقهی، معاون سازمان و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و نیز دکتر نوروزی، معاون سازمان و مدیرعامل شرکت فناوری‌های پیشرفته ایران به تشریح مزایا، اهداف و برنامه‌ریزی‌های این حوزه می‌پردازند.
متخصصان و علاقه‌مندان فناوری‌های هسته‌ای برای شرکت در این همایش می‌توانند طرح‌های خود را  در 16 محور و موضوع مربوط به گداخت هسته‌ای و فناوری‌های مرتبط (چالش‌‌ها و راهبردها) به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

از جمله محورهای این رویداد علمی می‌توان به رهیافت دستیابی به دانش گداخت هسته‌ای و چالش‌های پیش‌رو؛ فناوری‌های مرتبط با گداخت هسته‌ای ( سرریزهای دانشی)؛ فرصت سرمایه‌گذاری در گداخت هسته‌ای؛ محصورسازی مغناطیسی و رفع چالش‌های آن؛ سامانه‌های تشخیصی و ... اشاره کرد.
لازم به ذکر است؛ مهلت ارسال آثار تا 10 آذر 1401 است و طرح‌های برتر مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرند.
ارسال طرح‌ها از طریق آدرس الکترونیکی به نشانی fusion_ati@aeoi.org.ir  امکان‌پذیر است.
دبیرخانه این همایش در خیابان کارگر شمالی، سازمان انرژی اتمی ایران، شرکت فناوری‌های پیشرفته، معاونت گداخت هسته‌ای واقع شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 82065085-021 تماس حاصل فرمایند.

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :