1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

مصاحبه‌هامصاحبه‌ها

.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران:

​​​​​​​عملکرد سردار سلیمانی و پیشرفت صنعت هسته‌ای هر دو برای کشور قدرت‌ افزاست/ دستاوردهای سازمان انرژی اتمی روی قدرت کشور تاثیر دارد

1401/10/1510:03
تعداد بازدید: 849 بار

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: نگاه و عملکرد سردار سلیمانی و پیشرفت صنعت هسته‌ای، هر دو قدرت‌افزاست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز اثری ماندگار و تاریخی برجا گذاشته و صدها سال دیگر اسم ایشان به عنوان قهرمان ملی، مذهبی با ویژگی‌های بین‌المللی الگویی برای مبارزین دنیا خواهد بود.  
 کمالوندی افزود: تاثیرات حرکت ایشان در سطح منطقه و جهان باعث تحولات گسترده‌ای در آینده خواهد شد؛ اگرچه ایشان در طول زندگی خود کارهای بزرگی همچون شکست داعش و توطئه استکبار در سطح منطقه را انجام داد، اما آنچه که به نظر من قرار است در آینده اتفاق بیافتد، بزرگتر از این موارد است.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی هیمنه قدرتهای بزرگ را در منطقه شکست داد و باعث شد که جبهه مقاومت قدرت بگیرد و به آینده امیدوار بشود و تحولات بیشتری در آینده رخ بدهد
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از لحاظ شخصیتی هم الگوی بزرگی هستند، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به لحاظ ویژگی‌های فردی دارای صداقت و در عین حال یک فرمانده قوی بود که در همه جا توانایی خودش را نشان داد؛ او یک انسان به تمام معنی شایسته، دلسوز که در دل مردم است و بی‌جهت نیست که می گویند سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی دلها راتسخیر کرد.
وی عنوان کرد: مراسم تشییع چند ده میلیونی سردار سلیمانی گویای این است که مردم قدر می دانند و ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار را باید به دنیا نشان داد.
کمالوندی اظهار کرد: دستاوردهای سازمان انرژی اتمی روی قدرت کشور اثر می‌گذارد و می‌دانید که صحنه بین المللی صحنه قدرت و اقتدار است و کشوری می تواند در صحنه بین‌المللی عرض اندام کند که قدرت داشته باشد.
وی قدرت نظامی و تکنولوژی را از اصلی‌ترین مولفه‌های اقتدار دانست و تاکید کرد: قدرت یکی از ضلع هایش نظامی است اما تکنولوژی مهم است و یکی از سطح بالاترین تکنولوژی‌ها، اتمی است که پیشرانی مهم برای صنایع دیگر است، زمانی که تکنولوژی اتمی رو به رشد حرکت کند صنایع دیگر را هم دنبال خودش می‌کشد.
کمالوندی در پایان نگاه و عملکرد سردار سلیمانی و پیشرفت صنعت هسته‌ای را مواردی قدرت‌افزا دانست .

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :