1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

آخرین اخبار صنعت هسته‌ایآخرین اخبار صنعت هسته‌ای

.

نمایش دستاوردهای صلح آمیز هسته‌ای در دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی

1401/5/914:44
تعداد بازدید: 750 بار

آخرین دستاوردهای صلح آمیز صنعت هسته‌ای کشور در روزهای اول تا ششم مرداد ماه جاری در دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی ایران به نمایش درآمد.

به گزارش اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، نمایشگاه پشتیبان رایزنان فرهنگی در حاشیه دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور و با هدف شناسایی ظرفیت‌های پشتیبان فعالیت رایزنان فرهنگی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
سازمان انرژی اتمی ایران نیز به عنوان یک سازمان دانش بنیان و با هدف ایجاد بستری مناسب جهت تعاملات فرهنگی؛ تبین دستاوردها و تنویر و اقناع افکار عمومی بین‌المللی در خصوص صلح آمیز بودن فعالیت‌های صنعت هسته‌ای در نمایشگاه مذکور حضور یافت.
انواع رادیوداروهای تشخیصی و درمانی، لیزرهای پزشکی و صنعتی، محصولات و تولیدات حوزه کشاورزی هسته‌ای، تولیدات و خدمات توسعه کاربرد پرتوها، آب سنگین، ترکیبات دوتره ها و کیت غربالگری بیماری‌های متابولیک نوزادان و سامانه جت پلاسمای سرد برای درمان انواع سرطان از جمله مواردی بود که در نمایشگاه مذکور به شرکت کنندگان در دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی ایران ارائه شد.
گفتنی است، در ایام برگزاری نمایشگاه دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، سردار وحیدی وزیر کشور، دکتر ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از مسئولان کشور از غرفه سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند.

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
login