1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

پربازدیدترین ها

.

با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر علوم؛

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در سازمان انرژی اتمی برگزار شد

1401/9/2622:24
تعداد بازدید: 1243 بار

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور مهندس اسلامی، معاون رییس جمهور و دکتر زلفی گل، وزیر علوم در سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش شامگاه 26 آذر 1401 با حضور مهندس محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته‌ای کشور برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری که در سالن خوارزمی سازمان انرژی اتمی برگزار شد؛ دکتر سید‌ امیرحسین فقهی، رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای به عنوان نخستین سخنران، ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته پژوهش به تلاشگران عرصه پژوهش و فناوری و همکاران خود در پژوهشگاه سازمان انرژی اتمی به تشریح دستاوردهای سازمان در این عرصه پرداخت.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان انرژی اتمی و نیز وزیر علوم و تحقیقات ضمن گرامیداشت این هفته، درخصوص اهمیت پژوهش در کشور، چرایی اهمیت گرامیداشت این مناسبت و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این حوزه در بخش‌های مختلف سخنرانی کردند.
رونمایی و معرفی دستاوردهای پژوهشی اخیر سازمان انرژی اتمی در بخش‌های مختلف صنعتی، پزشکی، کشاورزی و دارویی از جمله نخستین دستگاه شتاب‌دهنده الکترواستاتیک صنعتی الکترون تحت عنوان «داینامیترون»، «کنترل حشرات به روش  SIT» و رادیوداروی «68Ga-RM2 » از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :