1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

تازه های نشر - کتاب های فارسی

.

گزارش سفر دکتر علی اکبر صالحی به ایتالیا و انگلیس

1397/5/2708:31
تعداد بازدید: 1085 بار

گزارش سفر جناب آقای دکتر علی اکبر صالحی، معاون محترم رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در رأس هیأتی بلندپایه به کشورهای ایتالیا و انگلستان

سفر جناب آقای دکتر علی اکبر صالحی، معاون محترم رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در رأس هیأتی بلندپایه به کشورهای ایتالیا و انگلستان که در چارچوب برجام و توسعه روابط علمی و فنی با کشورهای صاحب فناوری و البته با دعوت مقامات عالی‌رتبه دو کشور، صورت گرفت، به ایفای نقشی برجسته‌تر و مبتنی‌بر واقعیت برای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل مدد می‌رساند.
کشورهای جامعه ملل به تناسب توانمندی‌ها، پیشرفت‌های علمی و فناوری باید بطور معمول در جایگاه شایسته خود در مجامع بین‌المللی و نهادهای مرجع حضور پیدا کنند. اما شرایط واقعی جهان آکنده از تلاش‌های خصمانه و ظالمانه در محدود نمودن اقتدار و حقوق کشورهایی است که در محور قدرت‌های بزرگ و استکباری قرار نمی‌گیرند و می‌خواهند مستقل باشند. جمهوری اسلامی از همین موارد است که از ابتدای انقلاب اسلامی همواره با فشارها، محدودیت‌ها، محرومیت‌ها، جنگ تحمیلی و تحریم‌های ناعادلانه مواجه بوده است. اما به لطف خدا، تدبیر مقام معظم رهبری و مدیریت مسئولان نظام و حمایت مردم فداکار و فهیم با تمامی ناملایمات مقابله کرده و سربلند بیرون آمده است.
 


صاحب اثر : سازمان انرژی اتمی 
ناشر : اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :