1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

پیام های ریاست سازمان

.

پیام نوروزی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

1399/12/2807:52
تعداد بازدید: 434 بار
دکتر علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی، گفت: امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دلهای همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.
 
در پیام معاون رئیس جمهور آمده است:
ناگفته پیداست که اینجانب و بسیاری از دلباختگان و عاشقانِ فرهنگ و تمدّن ایرانی – اسلامی در آستانۀ ورود به آخرین سالِ قرنِ حاضر و آغاز فصل جدید، احساسی دوگانه و ناهمگون را تجربه می‌کنیم. براستی چگونه می‌توان همچون سالهای گذشته، با اطمینان خاطر و شادی مستانه از طلوعِ خورشیدِ حیات بخش بهار سخن گفت و تصویرِ جمع قابل توجهّی از هموطنان عزیز از جمله هنرمندان، ورزشکاران و اهالی اندیشه و سیاست را از نظر دور داشت که در کمندِ این ویروسِ منحوس گرفتار آمدند و رُخ در نقابِ خاک کشیدند.
اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی، به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرینِ صنعت هسته‌ای ، مراتب همدردی عمیق خود را به پیشگاه خانواده‌های مکرَّمِ جان باختگانِ سال 1399 خورشیدی اعلام نموده و برای همۀ درگذشتگان علوّ درجات و برای وابستگان و دلبستگانِ آنان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دلهای همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.
 
بیا که خاکِ رَهَت لاله زار خواهد شد 
زبَس که خونِ دل از چشمِ انتظار چکید
گذشت عمر و به دل عشوه میخریم هنوز
که هست در پی شامِ سیاه ، صبح سپید

 

منبع خبر: دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :