1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

هسته‌ای/علمی/پژوهشیهسته‌ای/علمی/پژوهشی

.

حمایت پایگاه سیویلیکا از جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای

1400/1/1512:40
تعداد بازدید: 675 بار
نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته ای روز دوشنبه 3 خرداد1400، توسط سازمان انرژی اتمی ایران برگزار می شود.
نظر به اینکه این جشنواره به صورت رسمی زیر نظر سازمان انرژی اتمی ایران برگزار می گردد، مقالات  پذیرفته شده در این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا (ناشر تخصصي کنفرانس‌هاي کشور)  و نیز کنسرسیوم محتوای ملی به نام نويسندگان مقالات، نمايه و ثبت ملي خواهد شد. (دانلود پوستر جشنواره)
به گزارش اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» برگزار می‌شود. این جشنواره  باهدف ایجاد و توسعه شبکه نخبگان، شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با مخاطبین، در محورهای «تولیدات رسانه‌ای، بسته خبری، تولیدات فرهنگی و هنری و بخش ویژه علمی شامل کتاب، پایان نامه، مقاله، گزارش راهبردی و... » اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند  آثار خود را  حداکثر تا 24 اردیبهشت 1400  به آدرس پست الکترونیک  aeoi.festival@aeoi.org.ir  و یا نشانی:  تهران- انتهای کارگر شمالی - سازمان انرژی اتمی ایران- دبیرخانه جشنواره (اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی) ارسال و از امتیازات علمی ارائه مقاله با دریافت گواهی استفاده نمایند.

منبع خبر: دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :