1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

آخرین اخبار صنعت هسته‌ایآخرین اخبار صنعت هسته‌ای

.

شناسنامه آموزشی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در سال 1400 منتشر شد

1400/2/2609:52
تعداد بازدید: 646 بار
شناسنامه توانمندی علمی/ تخصصی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای بر مبنای توانمندی‌های آموزشی پژوهشکده‌ها و واحدهای مختلف، جهت ارتقای سطح دانش و مهارت نیروهای داخلی و همچنین شناخت نسبت به توانمندی‌های موجود در این پژوهشگاه انتشار یافت.
این شناسنامه با هدف تمرکز بر اجرای ماموریت‌های پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در حوزه آموزش‌های تخصصی اعم از تئوری و عملی و در راستای آموزش و بهسازی سرمایه انسانی درون و برون سازمانی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای کارکنان صنعت هسته‌ای کشور و علاقمندان به این حوزه طراحی، تدوین و ارائه شده است.
شناسنامه آموزشی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای حاوی اطلاعات مربوط به عناوین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی، سرفصل های مربوط به هر دوره و مدت زمان برگزاری آن‌ها است و شرایط ثبت نام در این دوره‌ها یک ماه قبل از شروع هر دوره از طریق وب سایت پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای به نشانی https://nstri.ir/portal/home/  اعلام خواهد شد.
گفتنی است پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای با دارا بودن بیش از 70 آزمایشگاه تحقیقاتی و زیرساخت فنی منحصر به فرد و بهره مندی از بیش از 250 نفر عضو هیات علمی متخصص، بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات هسته‌ای کشور است که بیش از 50 سال با عناوین مختلف در خدمت توسعه صنعت هسته‌ای کشور بوده و با یک برنامه مدون آموزشی، ظرفیت عظیم علمی خود را در سطح ملی به اشتراک می‌گذارد.

پیوست:شناسنامه آموزشی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در سال 1400(حجم13مگابایت)

 

منبع خبر: دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :