1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

پربازدیدترین ها

.

پیام تبریک دکتر صالحی به رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

1400/6/716:23
تعداد بازدید: 1975 بار

دکتر علی اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب مهندس محمد اسلامی به‌عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدر جناب آقای مهندس محمد اسلامی
باسلام و درود؛
با نهایت مسرّت، بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان " معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران" تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بدون تردید، حضور شخصیتی آراسته به زیور تقوا و فضیلت و خلوص و صداقت و مدیری برخوردار از دانش و تجربه فراوان در حوزه های مختلف مدیریت کلان در راس هرم مدیریتی صنعت هسته ای کشور، نوید بخش آغاز فصلی جدید در حیات این صنعت ملّی و زمینه ساز شتاب بخشیدن به حرکت پرشتاب سازمان انرژی اتمی ایران در مسیر رشد و تعالی است.
امید است با استعانت از الطاف ایزد مناّن و استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (علیهم الاسلام) بیش از پیش در راه خدمت رسانی شایسته به میهن عزیز اسلامی موفق باشید و از رهگذر بهره مندی از گنجینۀ نیروی انسانی متعهّد و توانمند در مجموعۀ این صنعت راهبردی، نقشهای ماندگار از خود بر صیحفه روزگار به یادگار نهید.
اینجانب ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری، دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی حضرتعالی و خانواده گرامی را از درگاه یگانۀ هستی بخش مسالت می نمایم
.

منبع خبر: دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :