1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

پربازدیدترین ها

.

با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر آموزش و پرورش؛

مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم برگزار شد

1400/4/1417:09
تعداد بازدید: 1969 بار

مراسم تقدیر از دانش‌آموزان، اساتید و عوامل اجرایی اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم امروز دوشنبه 14تیرماه با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از معاونین و مدیران صنعت هسته‌ای و جمعی از دانش‌آموزان و برگزیدگان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) در سالن خوارزمی سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

به گزارش دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، در این مراسم رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی دومین دوره مسابقات نوآوری‌های صنعتی سازمان بسیج مهندسین و اقدامات انجام‌شده توسط دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در حوزه لیزر و فناوری کوانتومی، اظهار داشت: از مجموعه عزیزان پایه‌گذار این حرکت مبارک تشکر می‌نمایم؛ شما عزیزان با ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور به حرکت علمی شتاب بخشیدید و بسیار خوشحالم که این نهال‌ها کاشته شده است.
دکتر صالحی ادامه داد: مفاهیم علمی باید از درون مدارس و آموزش و پرورش به دانشگاه‌ها رسانده شود؛ تزریق مفاهیم علمی باعث بینش عمیق و چشم‌انداز وسیع دانش آموزان و دانشجویان در ابتکار و نوآوری خواهد شد. در حوزه فکری و لزوم نوآوری لازم است که چارچوب‌های تعریف‌شده کنار گذاشته شود و دانش‌آموزان از محدودیت خارج شوند و شجاعت در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ گردد و ایده‌های جدید بدون قید مطرح شود.
معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت ایده پردازی و حضور دانش‌آموزان درصحنه‌های علمی، بیان کرد: دانش‌آموزان با فکری باز و با قدرت هرچه بیشتر در حوزه‌های علمی فعالیت داشته باشند و باید آینده درخشان این کشور به دست این افراد شکل بگیرد.

 

در ادامه این مراسم محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز از عوامل اجرایی این اقدام پسندیده علمی قدردانی کرد و اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در چنین اجتماع ارزشمندی حضور دارم؛ از عزیزان برگزارکننده این همایش، علی‌الخصوص سازمان انرژی اتمی ایران و دکتر صالحی که از مفاخر این سرزمین هستند قدردانی می‌نمایم. با توسعه و ترویج این‌گونه اقدامات ارزشمند انشاءالله شاهد نتایج درخشانی در حوزه علوم و فناوری نوین خواهیم بود و خداوند متعال در ادامه این مسیر یاورتان است.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان استعداد درخشان، دبیران، اساتید و عوامل اجرایی و علمی برگزاری اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم با اهدا تقدیرنامه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است، این مراسم با همت مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران و مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران برگزار شد.
 

 

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
login