بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 6142
تعداد بازديد کنندگان سايت: 50461372 تعداد بازديد زيرپورتال: 3154215 اين زيرپورتال امروز: 461 سایت در امروز: 8267 اين صفحه امروز: 2
راهنماي ثبت درخواست مجوز كار با اشعه در سامانه اينترنتي حفاظت در برابر اشعه ویژه مراکز پرتو تشخیصی

ویرایش دوم 97/12/8

 

بنام خدا

راهنمای کاربردی ثبت درخواست تایید / تمدید/ اصلاح مجوز کار با اشعه و تعیین گروه پرتوکاری ویژه مراکز پرتو تشخیصی

مراحل اخذ مجوز کار با اشعه مراکز پرتو تشخیصی

اقدامات لازم جهت اخذ تایید مجوز کار با اشعه

  1. اگر مركز/بخش مربوطه فاقد كد پرتوكاري مي باشد، لازم است ابتدا نسبت به اخذ كد پرتوكاري  با مراجعه به آدرس اينترنتي http://inra.aeoi.org.ir  در پایین ستون سمت راست در قسمت پیوندهای پرکاربرد "ثبت درخواست و دریافت کدپرتوکاری مراکز"  اقدام نماييد.
     
    مراحل ثبت درخواست کد پرتوکاریبر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید.
برای مرکز پزشکی روی گزینه مراکز پزشکی کلیک کنید
اطلاعات پایه که شامل نام مرکز، نام بخش، نوع فعالیت (انتخاب از کمبوباکس) ، درخواست برای بخش یا مرکز جدید، تلفن مرکز، تلفن همراه، فکس، ایمیل، آدرس ثبت گردد.





  • مدارک شامل نامه درخواست که خطاب به مدیرکل دفتر حفاظت است، موافقت اصولی که از طرف معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مربوطه صادر می شود، پروانه تاسیس یا بهره برداری جهت بیمارستانها و درمانگاهها و پروانه مطب شخص مسئول می باشند، باید بارگزاری شود. حداکثر حجم مورد پذیرش برای هر مدرک 800 مگابایت می باشد.
 
• 
  • برای پیگیری درخواست کد پرتوکاری باید در ستون سمت راست روی گزینه پیگیری کلیک کرده  با ورود کد پیگیری از آخرین وضعیت صدور یا نقص مدرک سامانه صدور کد پرتوکاری مطلع شوید.

2- تهیه دزیمتر فردی برای کلیه پرتوکاران، از مراکز ارائه دهنده خدمات دزیمتری مورد تایید این دفتر (در سامانه این دفتر، لیست این مراکز موجود می باشد)
• در صورت تایید درخواست شما بعد از سه روز کاری می توانید نسخه قابل چاپ را جهت ارائه به شرکت های خدمات دهنده دزیمتر فردی  از سامانه صدور کد پرتوکاری با استفاده از کد رهگیری دریافت نمایید.

===========================================================

مرحله اول اخذ مجوز کار با اشعه


3- وارد شدن به سامانه اینترنتی این دفتر به آدرس http://inra.aeoi.org.ir، قسمت تایید مجوز کار با اشعه و تعیین گروه پرتوکاری (درخواست تایید / تمدید مجوز کار با اشعه شامل دو مرحله می باشد)
 
4- کلیک شروع ثبت درخواست در مرحله اول

5-ثبت کردن کد پرتوکاری مرکزو کد ملی یکی از پرتوکاران وکلیک ایکن صحت سنجی (ثبت بودن مرکز در سامانه) و سپس کلیک ایکن تایید و ادامه

 

در صورتی که در این قسمت سامانه پیام خطا " مرکزی با کد پرتوکاری و کد ملی داده شده یافت نشد" ظاهر گشت ممکن است مشکل موارد زیرباشد.

  • اسامی افراد به همراه کد ملی توسط شرکت خدمات دهنده دزیمترها به این دفتر ارسال نشده باشد.
  • دزیمتر فردی برای فرد با کد مرکز اخذ نشده است در این حالت کد ملی سایر افراد چک شود.

6- برای ثبت درخواست مرحله اول باید کلیه موارد خواسته شده تکمیل گردد.

الف- نوع درخواست را با باز کردن باکس مربوطه بطور صحیح انتخاب نمایید (تایید یا تمدیدیا اصلاح مجوز کار با اشعه یا تعیین گروه پرتوکاری انتخاب شود)

ب- کد رهگیری وزارت بهداشت : این کد از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مربوطه دریافت می شود و شامل 8 رقم که با دو دسته عدد 4 رقمی از هم جدا می شوند. کاربر باید پس از درج این کد دکمه بررسی را کلیک کند و در صورت صحت اجازه ادامه کار داده خواهد شد.

ج- نام بخش را با باز کردن باکس مربوطه بطور صحیح انتخاب نمایید.

د- وضعیت مرکز که خصوص یا دولتی بودن را انتخاب کنید.

ه-  اگر آدرس ویا شماره تلفن مرکز نیاز به اصلاح دارد، موارد صحیح ثبت شده وتیک زده شود و در صورتی که آدرس و تلفن تغییر نکرده است تیک زده نشود.

و- آدرس الکترونیکی مرکز

ز- بارگزاری نامه درخواست ( پیوست شماره 11 ) (مبنی بر تایید یا تمدیدمجوزکار با اشعه)، نامه مذکور می بایستی خطاب به مدیر کل دفتر حفاظت در برابر اشعه و توسط رئیس مرکز تنظیم و تایید شده و بعد از اسکن در سامانه بارگزاری شود. حجم این فایل نباید از 900 کیلو بایت بیشتر شود.

ح- اطلاعات تکمیل کننده فرم شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه تکمیل کننده فرم درج گردد.

ت- ثبت کد امنیتی

9- کلیک ایکن ثبت درخواست

10- پس از ثبت درخواست یک کد پیگیری از طریق سیستم صادر می شود. در نگهداری و ثبت این کد پیگیری کوشا باشید.

11- با وارد کد پیگیری ارائه شده در سامانه این دفتر پس از دو روز کاری در قسمت پیگیری درخواست ها در صورت مورد تایید قرار گرفتن درخواست، شما می توانید به مرحله دوم (از قسمت اصلاح و تکمیل) بروید.

12- در مرحله اول در صورت تایید نشدن درخواست، می بایستی مجددا درخواست جدید ثبت نماید.

==============================================================

 

مرحله دوم اخذ مجوز کار با اشعه

  1. برای آغاز مرحله دوم از طریق قسمت پیگیری درخواست در صورت مورد تایید قرار گرفتن درخواست، شما می توانید از قسمت اصلاح و تکمیل به مرحله دوم بروید.
 

2- در این قسمت کلیه اطلاعات ثبت شده در مرحله اول برای کاربر نمایش داده می شود.
 
3- تیک مربوط به مطالعه فایل راهنما زده و سپس گزینه شروع را کلیک کنید.
4- در این قسمت اطلاعات کلیه پرتوکاران دارای کد پرتوکاری به نمایش در می آید کاربر با انتخاب نام یک نفر و انتخاب سمت و شغل نفرات را تعیین می کند.
 

 
• 
  • در صورت انتخاب شغل به عنوان" شخص مسئول و مسئول فیزیک بهداشت" باید مدارک تحصیلی وفرم های تعهدنامه ها ( به ترتیب پیوست 5 و 6) بارگزاری شوند.
  • حجم فایل ها نباید از 900 کیلو بایت بیشتر شود.
  • در صورتی که آزمایشها و معاینات پزشکی پرتوکاران انجام شده است تیک مربوط به آن که در شکل نمایش داده شده است، زده شود.
  • پس از ثبت اطلاعات فرد انتخاب شده نام فرد به جدول زیر انتقال می یابد.
  •  در صورت اشتباه در انتخاب فرد یا سمت علامت × را زده تا فرد مذکور از لیست انتخابی حذف شود و دوباره اطلاعات صحیح ثبت گردد.

پس از ثبت اطلاعات شخص مسئول و مسئول فیزیک بهداشت و پرتوکاران و آمدن اسامی آنها در جدول زیرین با کلیک به گام بعد بروید.

  1. در قسمت دستگاهها با انتخاب نوع دستگاه و وضعیت آن و بارگزاری فایل کنترل کیفی دستگاه بصورت کامل در فرمت Pdf ( فایل دریافتی از شرکت های کنترل کیفی کننده) به مرحله بعد بروید.
صورتجلسه آزمون کنترل کیفی دستگاه یا در انتهای فایل کنترل کیفی اضافه شود و یا در قسمت مغایریت دستگاهها بارگزاری شود.
 
باید تمام دستگاههای موجود در مرکز تعیین تکلیف بشوند تا امکان رفتن به مرحله بعد وجود داشته باشد.
 
6- در مرحله نهایی اطلاعات تکمیل کننده فرم و هزینه اینترنتی با اتصال به بانک ملی امکان پرداخت هزینه فراهم شده است.
 
 
  • در صورتی که پس از هدایت سیستم به صفحه پرداخت در سایت بانک پرداخت هزینه انجام و کد رهگیری تراکنش دریافت گردد ولی به هر دلیل بازگشت به صفحه درخواست مجوز (سایت پذیرنده) انجام نشده و اطلاعات پرداخت در صفحه درخواست مجوز رویت نگردد، مبلغ کسر شده پس از24 ساعت به حساب واریزکننده مبلغ بازمی گردد
 
  1. ثبت اطلاعات و صدور کد رهگیری از طریق سامانه اینترنتی
  2. در مرحله دوم با وارد کردن کد پیگیری ارائه شده در سامانه این دفتر(پیگیری نامه ها) در صورت تایید نشدن جهت اصلاح اقدام گردد. در صورت عدم تایید در مرحله دوم نیازی به ثبت درخواست جدید نمی باشد و همان درخواست قبلی با همان کد پیگیری قابل ویرایش می باشد.

توجه : برای بارگزاری مستندات و یا توضیحات اضافه برای کارشناسان این دفتر فایل یا فایلهای مربوطه بصورت فشرده (مثلا با پسوند zip.)در قسمت مغایریت دستگاهها بارگزاری شود.

اصلاح مجوز کار با اشعه

درخواست اصلاح مجوز کار بااشعه شامل دو مرحله همانند آنچه در قسمت بالا توضیح داده شد می باشد.

نکات مهم در زمینه ثبت درخواست اصلاح مجوز کار با اشعه:

  • نوع درخواست اصلاح مجوز کار با اشعه انتخاب شود.
  • کلیه منابع در اختیار باید تعیین تکلیف شود بدین معنی که باید وضعیت آنها در سیستم انتخاب و ثبت گردد.
  • در صورتی که درخواست فقط اصلاح پرتوکاران می باشد، نیازی به ثبت دستگاهها نمی باشد.
  • در صورتی که درخواست فقط اصلاح دستگاهها می باشد، نیازی به ثبت پرتوکاران نمی باشد.
  • نام بخش را با باز کردن کمبوباکس بصورت صحیح انتخاب شود.

اقدامات لازم جهت تعیین گروه پرتوکاری

1- وارد شدن به سامانه اینترنتی این دفتر، قسمت تایید مجوز کار با اشعه و تعیین گروه پرتوکاری، (درخواست تعیین گروه پرتوکاری شامل دو مرحله می باشد)

مرحله اول

1-کلیک شروع ثبت درخواست و ثبت کردن کد ملی یکی از پرتوکاران و کد پرتوکاری مرکز و کلیک ایکن صحت سنجی (ثبت بودن مرکز در سامانه) و سپس  کلیک ایکن تایید و ادامه

2- ثبت موارد خواسته شده

3- نوع درخواست را با باز کردن باکس مربوطه بطور صحیح انتخاب نمایید (تعیین گروه پرتوکاری انتخاب شود)

4- نام بخش را با باز کردن باکس مربوطه بطور صحیح انتخاب نمایید

5- اگر آدرس ویا شماره تلفن مرکز نیاز به اصلاح دارد، موارد صحیح ثبت شده وتیک زده شود ودر صورتی که آدرس و تلفن تغییر نکرده است تیک زده نشود.

 6- بارگزاری نامه درخواست (پیوست 12) (مبنی بر تعیین گروه پرتوکاری)، نامه مذکور می بایستی خطاب به مدیر کل دفتر حفاظت در برابر اشعه و توسط رئیس مرکز تنظیم و تایید شده و بعد از اسکن در سامانه بارگزاری شود

7- پرتوکاران معرفی شده باید در لیست پرتوکاران مجوز کار با اشعه مرکز قرار داشته باشند. در غیر اینصورت لازم است ابتدا درخواست اصلاح مجوز کار با اشعه شود تا نام نفرات در لیست مذکورثبت گردد و سپس درخواست تعیین گروه برای این افراد شود

8- نام افرادی که جهت تعیین گروه معرفی شده اند می بایستی در نامه درخواست ذکر شود

9- کلیک ایکن ثبت درخواست

10- با واردنمودن کد پیگیری ارائه شده در سامانه این دفتر(پیگیری نامه ها) در صورت مورد تایید قرار گرفتن درخواست، شما می توانید به مرحله دوم ( از درگاه اصلاح و تکمیل) بروید

11- در مرحله اول در صورت تایید نشدن درخواست می بایستی درخواست جدید ثبت نماید

مرحله دوم

12- تعیین گروه پرتوکاری شامل هزینه نمی باشد

13-  انتخاب وثبت کلیه پرتوکارانی که درخواست تعیین گروه دارند

14- نیازی به ثبت دستگاه نمی باشد

15- آپلود فایل نامه فیزیک بهداشت کل دانشگاه (برای مراکزی که زیر نظر سازمان تامین اجتماعی می باشند نیازی نیست) آپلود فایل فرم تکمیل شده تعیین گروه (پیوست شماره یک)

16- کلیک ایکن ثبت و ارسال

17- در مرحله دوم با وارد نمودن کد پیگیری ارائه شده در سامانه این دفتر(پیگیری نامه ها) در صورت تایید نشدن درخواست و داشتن نقص مدرک، بعد از اصلاح نقص های اعلام شده همان درخواست دوباره ارسال گردد.

اطلاعات تکمیلی ثبت درخواست در سامانه اينترنتي دفتر حفاظت در برابر اشعه

  1. در اكثر مراكز دستگاه هاي سي تي اسكن در بخش راديولوژي بكار گرفته مي شوند و بخشی كه براي آن درخواست مجوز كار با اشعه مي گردد همان بخش راديولوژي مي باشد. تنها در بعضي از مراكز خاص و به درخواست خود مركز بخش جداگانه اي با كد پرتوكاري متفاوت جهت دستگاه يا دستگاه هاي سي تي اسكن وجود دارد كه به نام بخش سي تي اسكن شناخته مي شود و نياز به اخذ مجوز كار با اشعه جداگانه اي دارد (لازم به توضيح است كه همه پرتوكاران و شخص مسئول، مسئول فيزيك بهداشت اين بخش مي بايست داراي كد  پرتوكاري همين بخش سي تي اسكن باشند)
  2. تمامي پرتوكاران هر بخش مي بايست كد پرتوكاري همان بخش را داشته باشند تا بعنوان پرتوكار مجاز در مجوز كار با اشعه آن بخش قرار گيرند. بعنوان مثال برای پرتوكاري كه هم در بخش اتاق عمل و هم در بخش راديولوژي یک مركز كار مي نمايد در هنگام اخذ مجوز كار با اشعه بخش راديولوژي بايد باكد پرتوكاري راديولوژي و در هنگام اخذ مجوز كار با اشعه بخش اتاق عمل مي بايست باكد پرتوكاري بخش اتاق عمل داشته تهیه شود. با اين حساب پرتوكاری که در چند مركز و بخش متفاوت حتي در سطح يك استان كار مي نمايد باید برای هر محل کار كد پرتوكاري مستقل داشته باشد.
  3. هر بخش حتماً و الزاماً مي بايست يك شخص مسئول (مسئول فني) و يك نفر مسئول فيزيك بهداشت جداگانه از ليست پرتوكاران كد پرتوكاري همان بخش معرفي نمايد. بعنوان مثال راديولوژيست بخش راديولوژي بعنوان مسئول فني بخش راديولوژي نمي تواند مسئوليت فني بخش ديگري را از جمله اتاق عمل بعهده بگيرد و مسئول فيزيك بهداشت هم به همين نحو و در سطح مراكز شخصي بنام مسئول فيزيك بهداشت كل مركز نداريم و هر بخش مي بايست فرد مجزايي را بعنوان مسئول فيزيك بهداشت معرفي نمايد.
  4. در هنگام تكميل فرم اینترنتی تمامي پرتوكاران موجود بخش انتخاب شده آن مركز براي شما به نمايش در مي آيد و هر كدام از پرتوكاراني را كه شما از اين ليست انتخاب نماييد در پيوست پرتوكاران مجاز مجوز كار با اشعه آن بخش مي آيد. پرتوکاران معرفی شده براساس پیوست 8 جدول پرتو کاران قابل توجیه تعیین گروه پرتوکاری (دستورالعمل تعیین گروه پرتوکاری و درصد فوق العاد ه کار با اشعه ) انتخاب گردند.
  5.  اگر پرتوكار يا پرتوكاراني داريد كه در ليست پرتوكاران مركز در صفحات بعد مشاهده نمي نماييد به اين دليل مي باشد كه اين اشخاص كد پرتوكاري اين بخش را ندارند و يا کد پرتوکاری آنان بعلت بدهي قطع گرديده است و يا جديداً كد پرتوكاري براي آنان اخذ نموده ايد و هنوز اطلاعات آنان به اين دفتر نرسيده است ( این روند يك تا دو هفته كاري زمان مي برد) و جهت اين پرتوكاران كد پرتوكاري آن بخش از شركت هاي ارائه خدمات دزیمتری اخذ کنید و منتظر اضافه شدن اين پرتوكاران به ليست پرتوكاران آن مركز باشيد. البته در اين فرآيند کد پرتوکاری پرتوكاراني كه از آن مركز / بخش رفته اند نيز حذف گردد.
  6. اگر پرتوكاري نياز به گذراندن دوره حفاظت در برابر اشعه داشته باشد و فاقد گواهی اين دوره باشد در ليست پرتوكاران مجوز كار با اشعه قرار نمي گيرد.
  7. در سامانه جديد اينترنتي جهت تسريع تعيين گروه پرتوكاري در صورتیکه پرتوکاران معرفی شده در لیست پرتوکاران مجوز کار با اشعه بخش مربوطه تعیین گروه انجام می گردد. به این منظور باید فرم هاي تعيين گروه پرتوكاري (پيوست شماره 1 اين فايل) توسط مسئولين مربوطه تكميل گرديده و تمامي آنها در مركز نزد مسئول فيزيك بهداشت نگهداري شود تا در زمان بازرسي هاي واحد قانوني ارائه گردد و در هنگام تكميل اين فرم اينترنتي براي اين پرتوكاران درخواست تعيين گروه مي گردد.
     
  8. در رابطه با پرتوكاراني كه تعيين گروه پرتوكاري نگرديده اند و نام آنها در پيوست مجوز كار با اشعه (كه قبل از تاريخ 1/3/1394 از اين امور دريافت شده است)  موجود مي باشد از طريق فرآيند تعيين گروه پرتوكاري نسبت به تعيين گروه پرتوكاري آنها اقدام نماييد. درخواست هاي تعيين گروه پرتوكاري نياز به پرداخت هزينه نمی باشد.
  9. در هنگام تكميل فرم اینترنتی تمامي دستگاههاي موجود بخش انتخاب شده آن مركز براي شما به نمايش در مي آيد و هردستگاهی را كه شما از اين ليست انتخاب نماييد در پيوست منابع پرتو مجاز مجوز كار با اشعه آن بخش مي آيد.
  10. اگر دستگاه يا دستگاه هايي داريد كه در ليست دستگاه هاي مركز در صفحات بعد مشاهده نمي نماييد به اين دليل مي باشد كه اين دستگاه بدون اخذ مجوزهاي قانوني در آن مركز نصب شده است و لازم است بصورت كتبي نامه ای مطابق با (پيوست شماره 2 اين فايل) را تهیه نموده به همراه مستندات ( شامل نامه فروشنده دستگاه و نام شرکت و فرد انتقال دهنده و نصب کننده دستگاه ) در قسمت توضیحات مغایرات دستگاهها آپلود نمایید. در اين حالت نسبت به اخذ مجوز كار با اشعه با دستگاه هاي موجود اقدام نماييد و بعداً پس از تعيين تكليف دستگاه هاي غير مجاز، در فرآيند اصلاح مجوز كار با اشعه نسبت به اصلاح پيوست منابع پرتو و اضافه نمودن اين دستگاه ها به منابع پرتو مجاز مركز اقدام کنید.
  11. اگر دستگاه يا دستگاه هايي را در ليست دستگاه هاي مركز در صفحات بعد مشاهده مي نماييد كه آنها در آن مركز موجود نمي باشد به اين دليل مي باشد كه يا اين دستگاه بدون اخذ مجوزهاي قانوني از آن مركز جابجا گرديده اند كه لازم است بصورت كتبي نامه ای مطابق  پيوست شماره 3 اين فايل را تهیه نموده به همراه مستندات لازم در قسمت توضیحات مغایرت دستگاهها آپلود نمایید و يا ممکن است دستگاه يا دستگاه هاي مذكور به اشتباه در مركز شما ثبت گرديده باشد كه باز در قسمت توضیحات مغایرت دستگاهها آپلود نمایید. در اين حالت نسبت به اخذ مجوز كار با اشعه با دستگاه هاي موجود اقدام نماييد و اين دستگاه هاي مشكل دار را انتخاب ننماييد.
  12. اگر دستگاه يا دستگاه هايي داريد كه در ليست دستگاه هاي مركز در صفحات بعد مشاهده مي نماييد ولي بخشي از اطلاعات اين دستگاه ها در اين امور اشتباه به ثبت رسيده جهت اصلاح اطلاعات اين دستگاه ها لازم است بصورت كتبي نامه (پيوست شماره4 اين فايل) را تهیه نموده به همراه مستندات لازم در قسمت توضیحات مغایرت دستگاهها آپلود نمایید. در اين حالت نسبت به اخذ مجوز كار با اشعه با دستگاه هاي موجود اقدام نماييد و بعداً پس از تعيين تكليف اين دستگاه ها در فرآيند اصلاح مجوز كار با اشعه نسبت به اصلاح پيوست منابع پرتو و اضافه نمودن اين دستگاه ها به منابع پرتو مجاز مركز اقدام شود.
  13.  اگر دستگاه تک دندان و یا سنجش تراکم استخوانی در مرکز شما موجود است ولی در لیست دستگاههای آن مرکز موجود ندارد لازم است با هماهنگی شرکت فروشنده از طریق سامانه اظهار با هماهنگی با شرکت فروشنده ثبت گردد.
  14. منظور از GEN شماره شناسه واحد قانوني مي باشد كه در بانک اطلاعاتی این دفتر مشخص کننده دستگاه است بصورت برچسب بر روي قسمت هاي مختلف دستگاه توسط اين امور نصب گرديده است.
  15.   در هنگام ثبت درخواست اينترنتي مجوز كار با اشعه باید فايل حاوی اطلاعات كنترل كيفي كليه دستگاههاي فعال مركز بصورت فايل اكسل يا pdf آپلود شود.
  16. مسئول فيزيك بهداشت و شخص مسئول بايد پيوست شماره 5 و 6 اين فايل را تكميل و به همراه تصویر مدرك تحصيلي و تخصصي شخص مسئول و مسئول فیزیک بهداشت  آپلود نمايند.
  17. اگر دستگاهی در لیست منابع پرتو مرکز شما به اشتباه در بخش غیر مرتبط ثبت شده است (مثلا دستگاه سی آرم  در بخش رادیولوژی) لازم است  بصورت كتبي نامه (پيوست شماره7 اين فايل) را تكميل نموده به همراه مستندات در قسمت توضیحات مغایرت دستگاهها آپلود نمایید.
  18. اگر تعداد دستگاههای آن مرکز بیش از دو دستگاه می باشد لازم است مسئول فیزک بهداشت مجزا معرفی گردد.
  19.  کلیه گزارش های کنترل کیفی باید شامل شناسه واحد قانونی GEN ، تاریخ انجام کنترل کیفی، گزارش صورتجلسه انجام آزمون باشد. گزارشات کنترل کیفی فاقد شناسه واحد قانونی پذیرفته نخواهد گردید.
  20.  جهت اصلاح مغایرت مشخصات منابع پرتو (همانند آنالوگ یا دیجیتال، پانورکس با سفالومتری یا بدون سفالومتری ....) مرکز از طریق شرکت فروشنده و اداره کل تجهیزات پزشکی اقدام گردد.
  21. جهت فعال یا غیر فعال کردن قسمت فلورسکوپی دستگاههای، رادیو لوژی فلورسکوپی آن مرکز لازم است فرم پیوست شماره 4  را در قسمت توضیحات مغایرت دستگاهها آپلود گردد.
  22.  جهت احراز شرایط مسئول فیزیک بهداشت، کاردان رادیو لوژی مورد پذیرش نمی باشد.
  23.  در زمان ثبت نام در مرحله اول ابتداء کد پرتوکاری و کد ملی شخص مسئول یا مسئول فیزیک بهداشت اخذ شده تا صحت سنجی انجام گردد.
  24. حجم تمامي فايل هاي آپلودي بايد كمتر از 900 كيلو بايت باشد.
  25.  لازم است در آخرين مرحله، نامه با متن زير توسط شخص تكميل كننده فرم تهيه و امضاء گردد و فايل اسكن آن آپلود شود.
    " اينجانب ... با كد ملي ... تكميل كننده فرم اينترنتي درخواست مجوز كار با اشعه جهت مركز ... در تاريخ ... متعهد مي گردم كه كليه اطلاعات وارد شده در سامانه اينترنتي درخواست مجوز كار با اشعه امور حفاظت در برابر اشعه با شماره پيگيري اوليه .... داراي صحت مي باشند و كليه مسئوليت هاي ناشي از هرگونه اظهار خلاف واقع را بر عهده مي گيرم و تمامي عواقب قانوني اين تخلفات را پذيرا مي گردم."


مدارك و اطلاعات مورد نياز قبل از ورود به سامانه ثبت درخواست تاييد مجوز كار با اشعه



جهت دانلود پیوستها روی اینجا کلیک کنید