1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

آخرین اخبار صنعت هسته‌ایآخرین اخبار صنعت هسته‌ای

.

پیام معاون رییس‌جمهور در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران

1403/1/1415:07
تعداد بازدید: 419 بار

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی حمله رژیم جعلی و متجاوز صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور در پیامی ضمن محکومیت حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق عنوان کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام و روزهایی که شاهد شکل‌گیری وحدت مسلمین جهان در برابر رژیم جعلی اسرائیل هستیم؛ متجاوزان صهیونیستی با نقض آشکار حقوق بین‌الملل و در اوج استیصال و شکست‌ راهبردی در برابر محور مقاومت، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله خود قرار دادند و جمعی از فرزندان رشید انقلاب و ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

 این تجاوز آشکار که با هدف گسترش منازعات و تهدید صلح و امنیت جهانی انجام شد؛ نشان‌دهنده عدم محاسبات صحیح دستگاه صهیونیستی از وضعیت موجود منطقه و نیز دست و پا زدن‌های بیهوده در ادامه شکست‌های پیاپی می‌باشد که درنده‌خویی این رژیم منحوس را بیش از پیش برای جهانیان آشکار ساخته است. حاکمان و حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خوبی می‌دانند که ایران بزرگ، دشمنان و متجاوزان این سرزمین را همواره به شکلی سخت و در سطوح متفاوت مغلوب و مأیوس ساخته است.

اینجانب شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ‌ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز و بزرگواری که در دفاع از حریم اهل‌بیت‌(علیهم‌السلام) به‌عنوان مستشار نظامی در سوریه حضور داشتند را به محضر حضرت‌ ولیعصر(عج‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و در این روزهای پر خیر و برکت از پیشگاه خداوند برای این شهیدان همنشینی با نیکان و صالحان را مسالت دارم.
 

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
login